General [M]ayhem

General [M]ayhem (http://www.genmay.com/index.php)
-   CompuGlobalHyperMegaNet (http://www.genmay.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   iPhone reveal in 20 minutes. Who's shopping? (http://www.genmay.com/showthread.php?t=849540)

Typhoon43 09-12-2017 10:40 AM

iPhone reveal in 20 minutes. Who's shopping?
 
Been holding on my trusty Iphone 6+ for way too long. Not liking what I'm reading on macrumors and whatnot so far, but I have no choice. iPhone X or bust.

Typhoon43 09-12-2017 01:46 PM

iPhone X is sooo gimmicky, but I still want it. All the facial recognition shit is pointless to me but I want that screen. GIVE IT TO ME.... On October 27th :(

royjr 09-12-2017 01:48 PM

You're one of these stand-in-line-for-hrs dorks, slobbing for the latest/greatest? Go get your facial then, capitalist.



I held you to higher standards.

Typhoon43 09-12-2017 02:02 PM

[QUOTE=royjr;25525777]You're one of these stand-in-line-for-hrs dorks, slobbing for the latest/greatest? Go get your facial then, capitalist.



I held you to higher standards.[/QUOTE]

You not read my original post? I've held onto my iPhone 6+ (not 6S, not 7S) for like 3-4 years, so yeah, if I'm going to get a new phone that will last me just as long, I'm going to go with the flagship model. And no need to wait in line. I handle the corporate Cell account and all phones so I'll just login to the portal and order one since the company pays for it ;)

aoeoae 09-12-2017 02:09 PM

i'm probably getting the X with 256 gb

not that much wider than my SE, plus the water resistance is awesome for outdoors use

royjr 09-12-2017 04:02 PM

[QUOTE=Typhoon43;25525779]You not read my original post? I've held onto my iPhone 6+ (not 6S, not 7S) for like 3-4 years, so yeah, if I'm going to get a new phone that will last me just as long, I'm going to go with the flagship model. And no need to wait in line. I handle the corporate Cell account and all phones so I'll just login to the portal and order one since the company pays for it ;)[/QUOTE]


Rgr that. I dunno about the whole-face screen. Interesting, but not my cup-o-tea. The camera features (pre and post) and the face unlock is pretty nice tho. My company isn't rolling out with the 7's tho. Looks like we're sticking with the 6s+ until HOPEFULLY we get the X? no idea tho.

g|aSsJaw 09-12-2017 08:08 PM

$1,000 for a cell phone :lol:

BlisterDick 09-12-2017 08:38 PM

my gs8 and iphone 6 were $800 each

edit: not that I actually paid full price (more like $20/month for 22 months for the iphone; $30/month for the GS8 until I trade it in for the GS9 or whatever)

BlisterDick 09-12-2017 08:39 PM

what's the difference between the iphone 8 and X?

$200?

g|aSsJaw 09-12-2017 11:57 PM

[QUOTE=BlisterDick;25525790]what's the difference between the iphone 8 and X?

$200?[/QUOTE]

iphone 9

aoeoae 09-13-2017 12:29 AM

meh everyone bitched when the original iPhone, seriously the 4gb iPhone 1, cost $500. this is the new normal and was just inevitable.

BlisterDick 09-13-2017 09:55 AM

[QUOTE=g|aSsJaw;25525794]iphone 9[/QUOTE]

wut

Typhoon43 09-13-2017 12:36 PM

[QUOTE=g|aSsJaw;25525794]iphone 9[/QUOTE]

WE WILL NEVER GO BACK!

X and BEYOND!

If they would have just kept TouchID and put it on the back where the Apple logo was this would be a fucking Home run for everybody. Naturally, Apple has decided to push the envelope and try to steer all of humanity towards what they see as the future of security... your face. I hope to read a lot more reviews before the October 27th pre-order to see just how well it works. I have to unlock my phone 100+ times a day and this shit better work flawlessly.

royjr 09-13-2017 12:50 PM

someone's Tut-raging.

g|aSsJaw 09-13-2017 03:53 PM

[QUOTE=BlisterDick;25525802]wut[/QUOTE]

wot


All times are GMT -7. The time now is 08:54 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2002-2015 CrowdGather, Inc.